Na er een heel kwartier in te hebben rondgedoold, heb ik nog steeds niet begrepen wat nu juist het doel is van Coca-Cola nieuwste advergame Fountain of Hapiness. Maar wat ik wel weet, is dat ze de meest intrigerende openingszin van het jaar op hun conto mogen schrijven, met name:
“Aaaah…. Weet je voor welk genot de menselijke kont is gemaakt?”
Made by Amphion.
Coca-cola, Fountain of Happiness
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
In het kader van zijn maandelijkse ‘Rethink’-katern vroeg Icon Magazine…
Baseline: “Free-thinkers wanted. vw.co.za/careers”. Bekijk de andere versies hier:
Orange Cinéma Séries in Frankrijk verwent liefhebbers van tv-series met…