Bij een wagen draait alles niet rond het vermogen van de motor, niet rond het design, de milieuvriendelijkheid noch de rijveiligheid. Nee, het draait allemaal rond ons, de consument en de menselijke factor. Of dat is toch wat Ford de Canadezen wil laten geloven in het onderstaande spotje. De boodschap is wat ongeloofwaardig, maar het is wél erg mooi uitgewerkt dankzij het danscollectief Pilobolus.
Made by Young & Rubicam Toronto. Wie de making of wil zien, moet even verder kijken…
Ford, Human Car, Young & Rubicam, Pilobolus
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens…
Deze Portugese campagne voor Windows 8 hebt u vast al…