Buzzing Bees

Dagelijkse Dosis Creatieve Communicatie

Laat de Zweed zweten

Steek een Zweed in een sauna en laat hem domme dingen doen. Ziedaar het concept van Doe me zweten, de nieuwe campagne voor de Ford Fiesta Cool van Ogilvy en The Parking Lot. En: het werkt! Ik was hier toch al gauw een kwartiertje mee aan het spelen. Einddoel van het spel is om opdrachten in te typen die de Zweed zo hard doen zweten dat hij verkoeling zoekt in zijn Ford Fiesta Cool met airco. De wekelijkse winnaar mag zelf naar de sauna rijden in een Ford Fiesta.

FordFiesta

Maar uiteindelijk draait het allemaal om het spelletje natuurlijk. Leuk uitgewerkt, met veel mogelijke opdrachten. Misschien een beetje teveel, waardoor het soms lang duurt voor de Zweed zijn kookpunt bereikt. Enkele leuke opdrachten, gevonden via Coolz0r: ‘Basic Instinct’, ‘ballen’, ‘bellen’, ‘handstand’.

, , ,

2 Discussions on
“Laat de Zweed zweten”
  • Wel spijtig dat de high scores allemaal hacker zijn. Of hoe hal je meer dan 300 punten in 21 seconden.

    Zoals je zelf zegt, je speelt er al gauw 15 minuten op. En als je alle codes kent, duurt het nog even om je punten te verzamelen.

  • Inderdaad, had ik nog niet gemerkt! Altijd gevaarlijk om je prijs met een high score te verbinden, dan krijg je sowieso hacks over je heen.