← Terug naar de startpagina

Even Apeldoorn bellen

Centraal beheer Achmea, de Nederlandse verzekeringsmaatschappij die al eeuwen geslaagde variaties blijft vinden op zijn baseline ‘Even Apeldoorn bellen’, is er opnieuw in geslaagd te verrassen met een Street/Online/UGC/Outdoor campagne, oftwel een gouwe ouwe 360°.

Apeldoorn_A

Reclamebureau DDB Amsterdam installeerde overal in het land ludieke ongevallen. Voorbijgangers konden zich op of in deze ongevallen laten fotograferen door een professionele fotograaf, waarna de foto’s op een website gepubliceerd werden. De leukste foto’s werden vervolgens gebruikt voor een bushokjescampagne.
Wedden dat dit een prijzenvangertje wordt?

Apeldoorn_D

Apeldoorn_E

Apeldoorn_B

Apeldoorn_G

Apeldoorn_H

Apeldoorn_F

Comments

  1. broodkast says:

    Ze blijven goed die van Apeldoorn. Echt leuk dit.