De Israëlische hulplijn “Eran” helpt mensen in emotionele nood. Om de lijn te lanceren, installeerde McCann Erickson Digital een mooie ambient in een Israëlisch museum. Bij een emotioneel zwaar beladen schilderij veranderde het de boodschap in de audiogids om mensen te wijzen op de psychologische bijstand van het nieuwe noodnummer. Het ideale moment om een bijzonder luisterbereid publiek te bereiken. Nu alleen nog hopen dat andere adverteerders dit voorbeeld niet overnemen.
Hat tip to Tal!
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Y&R Zuid-Afrika toverde de spelerstunnel van een rugbymatch om in…
Lang geleden dat ik hier nog eens een goede ambient…
Je komt slechts zelden POS-communicatie op reclameblogs tegen. En da’s…