Het begint zowat een trademark te worden van Duval Guillaume Modem: grootse evenementen opzetten voor vijf man en een paardenkop, en daar vervolgens miljoenen views mee scoren op YouTube. Ook deze keer is het weer knal erop: anderhalf miljoen views in 24 uur voor de onderstaande campagne voor Febelfin, de overkoepelende federatie voor de Belgische financiële sector.
De campagne promoot de voorlichtingswebsite safeinternetbanking.be, en doet dat met de hulp van Dave, de beste waarzegger ter wereld …
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Hoe noemen ze zoiets nu weer? Oh ja, een viral!…
Herinnert u zich de Rear View Girls nog? De verborgen…
Hoe maak je een virale hit met een ontharingsmiddel als…