Chatroulette, de website waarop je one-on-one met een volledig onbekende kan chatten en webcammen, is nu al dé trend van 2010. Het was dus wachten tot de reclamewereld zich er op zou storten. Maar dat blijkt moeilijker dan verwacht, want niet iedere adverteerder wenst zijn merk te associeren met de welig tierende exhibitionisten op de populaire website. De campagne Do You Chat, bestaande uit de chatroulette-kopie doyouchat.com, is er wel in geslaagd. Wie geen webcam heeft, kan de campagne in het onderstaande filmpje ontdekken. Wie er wel een heeft, ondervindt het beter aan den lijve op www.doyouchat.com.
Bekijk het filmpje bij deze blogpost hier.
Made by Publicis Conseil & Net.
Hat tip to Jo!
Do You Chat, chatroulette, doyouchat.com, webcam, chatten
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Miss representation, een organisatie die zich inzet tegen het beëindigen…
Ieder jaar moet de SPCA een nieuwe thuis vinden voor…
Er zijn maar twee dingen waar ik slechts moeilijk aan…