← Terug naar de startpagina

Doritos: only the good stuff

Iedereen schreeuwt sinds jaar en dag hoe innoverend online advertising wel niet is, en hoe vastgeroest andere media zijn. Ik heb al een tijdje de indruk dat het eerder omgekeerd is: online begint zich genoegzaam te settelen in eindeloos herkauwde minisites en banners, terwijl outdoor en DM prachtige dingen beginnen te doen. Please correct me if I’m wrong. Maar dan komt het Zweedse agentschap Papercut iedereen een zware schop onder de kont geven met Only The Good Stuff voor Doritos, een kleine toepassing die perfect aantoont waar de toekomst van online advertising ligt. Jawel, er is nog hoop.

Jammer dat de toepassing zelf niet meer online staat. Ik had ze graag even getest.

Via

, , , , ,

Comments

  1. Helemaal mee eens! Gelukkig is het internet er dan nog om die geniale outdoor concepten met het grote publiek te delen;) Strakke actie van Doritos!

  2. dipfico says:

    Héél cool qua technologie.
    Alleen vind ik de link met doritos and only the good stuff… nogal ver gezocht. ‘t Vraagt van de gebruiker een grote effort eer hij het volledige concept begrijpt en kan ervaren. De drempel ligt nogal hoog.

    Maar again, geniaal bedacht!