Was de Belgische interactieve advergame ‘The Ram Challenge’ van Dodge nog oersaai, dan is Dodge’s nieuwe advergame ‘Accro au nitro’ (van Franse bodem) een heel stuk spannender.
De reden? Geen ellenlange episodes waarin je zelf bijna niets te doen hebt, maar een click&play-concept dat rechtstreeks uit je adrenalinevaatje tapt. Al moet je je spijtig genoeg wel nog steeds éérst registreren vooraleer je kan spelen. Vrijblijvend spelen en een e-mailadres vragen om je score bij te houden of prijzen te winnen, klinkt toch veel logischer?
Dodge, Accro+au+nitro, Advergame, Ram+Challenge
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het gebeurt niet vaak dat ik hier eigen werk plaats,…
Hoe maak je reclame voor condooms in het taboerijke Midden-Oosten?…
Iedereen weet dat computervirussen bestaan, maar niet iedereen kent het…