← Terug naar de startpagina

De naakte lijven van Manix

Je kan er tegenwoordig niet naast kijken, naast de campagne van condoommerk Manix. Reuzegrote copulerende koppeltjes naast de Belgische wegen veroorzaken files, persaandacht en een (weliswaar ongegrond verklaarde) klacht bij de Jep (Jury voor Ethische Praktijken inzake Reclame).

Manix

Met de ‘Get Closer’-campagne wil Manix duidelijk maken dat hun condooms zo fijn zijn dat het voelt alsof je er geen draagt. Maar het tot nu toe vrij onbekende merk, dat in België moet opboksen tegen condoomgigant Durex, wil hiermee natuurlijk vooral opvallen. En slaagt daar met deze outdoorcampagne ook perfect in, zonder daarom over de lijn te gaan. Missie geslaagd.

Manix

Met de opvolgende online campagne zit het merk echter al heel wat dichter op die lijn. Op Manix.be kan je ‘je heetste verhalen’ publiceren en daarmee een Get Closer-kit winnen met 93 condooms, glijmiddel en een vibrerende ring. Verder kan je ook achter de schermen ‘penetreren’ . Lees: kan je de ongecensureerde naaktfoto’s uit de campagne bekijken. Naamsbekendheid gaat het merk hier zeker mee winnen, maar geef mij toch maar de minder expliciete speelsheid van Durex.

Manix

Made by McCann Erickson België.

gepost in Branding, Buzz Comments

Comments

  1. Kris says:

    dikke merci nicolas!

  2. Nicolas says:

    The pleasure was all mine ;-)

  3. Controversiele marketing, maar wel geslaagd!

  4. Anneke says:

    Wat kan reclame-maken toch sexy zijn!

  5. Nicolas says:

    Was het maar altijd zo…

  6. [...] de naakte lijven van Manix (made by McCann) zijn er nu de penispersonages van Durex Love Condoms (Made by Troy). Zouden ze [...]