Eindelijk nog eens een geïntegreerde online campagne die naam waardig. Check out Orange Underground, de groepering rond Cheetos (de chips met de tijger) die u ervan wil overtuigen ‘to transform sterile order into messy mayhem’.
Een chaotische website, een rudimentaire Blogger blog, een bevreemdende nonsense tv-spot die je naar de website leidt, iemand die deze tv-spot op amateuristische wijze heeft gefilmd en dan op YouTube heeft gegooid (briljante vondst!), drie andere YouTube-clipjes, recepten (in pdf) om keet te schoppen… Lekker rebels, lekker veelzijdig, lekkere chips?
Made by Goodby Silverstein.
Via
Orange Underground, Cheetos
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance…
Hebben kranten nog een meerwaarde in dit digitale tijdperk? Duval…
Ieder jaar moet de SPCA een nieuwe thuis vinden voor…