← Terug naar de startpagina

Can advertisers save the world?

Reclamejongens zijn kapitalistische zwijnen die zich niets van de wereld aantrekken. Eén keer per jaar hebben ze last van hun geweten en overwegen ze ernstig om iets in de non-profit te doen. Tot ze beseffen dat ze dan minder gaan verdienen.

Het is een huizenhoog cliché, maar tot nu toe is het tegendeel nog niet bewezen. Een nobele onbekende probeert het tij te keren met een voorstel: de Humanitarian Lion.

Misschien wat naïef, misschien onhaalbaar. Maar misschien ook niet… Spread the word!

, , , ,

Comments

  1. [...] Herinnert u zich de Humanitarian Lion nog? Enkele idealisten lanceerden het idee voor een nieuwe Lions-categorie op het festival in Cannes. Niet voor de beste reclamecampagne, wel voor de beste oplossing voor een van de vele nijpende problemen in de wereld. Nu Cannes is afgelopen, lanceren deze zelfde mensen een petitie om de categorie alsnog te introduceren. Mijn steun hebben ze. En u? [...]