Het is altijd doeltreffender wanneer een product zijn degelijkheid echt bewijst, in plaats van eromheen te lullen. Als dat dan nog op een originele en grappige manier gebeurt, is het helemaal bingo:
Leuke campagne van McCann-Erickson New York voor de lancering van de water- en schokbestendige G’z one van Verizon Wireless. Al vraag ik me nu wel af hoe lang het ding het daadwerkelijk heeft uitgehouden.
Via
Call the fish, G’z one, Verizon, McCann Erickson
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Y&R Zuid-Afrika toverde de spelerstunnel van een rugbymatch om in…
Lang geleden dat ik hier nog eens een goede ambient…
Je komt slechts zelden POS-communicatie op reclameblogs tegen. En da’s…