← Terug naar de startpagina

Breda Photo infiltreert uw vakantiekiekjes

Het gebeurt niet vaak dat ik campagnes toegestuurd krijg die nieuwe media gebruiken. Met nieuwe media bedoel ik niet de New Media van de Facebook- en Twittergoeroes, maar tot dusver onontgonnen communicatiekanalen. Vandaag – Hoezee!/w00t! – kreeg ik er wel eentje binnen. En misschien zelfs twee.

Breda Photo is een jaarlijks terugkerend fotofestival halverwege september met het thema ‘De wereld op tilt’. Naast de ware fotografieliefhebbers wil Breda Photo dit jaar meer mensen uit de omgeving verleiden tot een bezoek aan het fotofestival. Reclamebureau Commpas ging daarom de samenwerking aan met een fotozaak met 12 winkels in de omgeving van Breda. Terugkerende vakantiegangers die hun foto’s in deze periode lieten ontwikkelen, ontdekten een heel ander soort foto tussen hun vakantiekiekjes, met op de achterzijde een verwijzing naar het fotofestival.

Breda_Photo

Hat tip to Roy!