Het gebeurt niet vaak dat ik campagnes toegestuurd krijg die nieuwe media gebruiken. Met nieuwe media bedoel ik niet de New Media van de Facebook- en Twittergoeroes, maar tot dusver onontgonnen communicatiekanalen. Vandaag – Hoezee!/w00t! – kreeg ik er wel eentje binnen. En misschien zelfs twee.
Breda Photo is een jaarlijks terugkerend fotofestival halverwege september met het thema ‘De wereld op tilt’. Naast de ware fotografieliefhebbers wil Breda Photo dit jaar meer mensen uit de omgeving verleiden tot een bezoek aan het fotofestival. Reclamebureau Commpas ging daarom de samenwerking aan met een fotozaak met 12 winkels in de omgeving van Breda. Terugkerende vakantiegangers die hun foto’s in deze periode lieten ontwikkelen, ontdekten een heel ander soort foto tussen hun vakantiekiekjes, met op de achterzijde een verwijzing naar het fotofestival.
Hat tip to Roy!
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Ogilvy schitterde hier een week geleden al met een bijzonder…
Y&R Zuid-Afrika toverde de spelerstunnel van een rugbymatch om in…
Lang geleden dat ik hier nog eens een goede ambient…