Of je nu bij een rijschool bent langsgeweest of niet, iedereen heeft leren rijden op de parking van den Delhaize met een bloednerveus familielid naast zich. Relearn to Drive, een realisatie van Juxt voor BMW, speelt hierop in met negen grappige videootjes van verschrikkelijke rijleraars.
Wie al die aangeleerde slechte gewoontes van zich af wil schudden, wordt onder het motto ‘Undo the damage’ doorverwezen naar het BMW Performance Center met opnieuw tal van video’s. Leuk om naar te kijken allemaal, maar hier zat zoveel meer in. Waar blijft de interactiviteit?
BMW, Relearn+to+drive, BMW+Performance+Center, Juxt+Interactive
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Ik zag riksjabestuurders erin rondrennen in Japan, maar hier zijn…
Philips heeft een vervolg aangekondigd op zijn even verbluffende als…
Op corporate B2B-websites na zijn modewebsites zo goed als altijd…