Range Rover heeft een leuke manier gevonden om de vele personalisatiemogelijkheden van de nieuwe Range Rover Evoque weer te geven: Being Henry is een interactieve film waarin de kijker zelf het verloop van de film en daarmee het exterieur en het interieur van zijn Evoque bepaalt.
Niet meteen origineel, hoor ik u denken. Misschien niet, maar de manier waarop het product pas na de afloop van het filmpje opduikt is heel verfrissend. Voeg daar nog aan toe dat het geheel bijzonder goed gefilmd is, dat er maar liefst negen verschillende verhaallijnen worden aangeboden en 32 unieke slotscènes en je hebt een knaller van een campagne. Weet iemand wie dit gemaakt heeft?
Bekijk het filmpje bij deze blogpost hier.
Hat tip to Creative Review.
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het gebeurt niet vaak dat ik hier eigen werk plaats,…
Hoe maak je reclame voor condooms in het taboerijke Midden-Oosten?…
Iedereen weet dat computervirussen bestaan, maar niet iedereen kent het…