De kans is groot dat u de nieuwe Axe Hair Action commercial al op andere blogs hebt gezien.
Bekijk het filmpje bij deze blogpost hier.
Ik vind ‘m nochtans niet zo uitzonderlijk. Waarom ik hem hier dan toch plaats? Omdat me iets opviel aan het einde: in plaats van de gewoonlijke url eindigt de spot met “Search AXE HAIR for more“. Axe leidt zijn consumenten dus niet naar zijn website, maar wel naar de online word of mouth over zijn product. Een nieuwe houding ten opzichte van de zelfstandig zoekende consument,die ik eerder ook al tegenkwam in de presentatie over social media van Michael Donnely, de interactive marketing director van Coca-Cola:
Meer tv-spots uit de campagne na de link:
Axe Hair Action, Search for Axe Hair, Google, SEO, Coke, Axe Hair
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens…
Deze Portugese campagne voor Windows 8 hebt u vast al…