Ik ben geen grote fan van Axe, maar toch moet ik toegeven dat ze er telkens opnieuw in slagen een nieuwe draai te geven aan hun aloude ‘Axe = sex’-concept. Is het niet inhoudelijk, dan is het wel technisch. Zoals in deze leuke Uruguayaanse ad voor Axe Day and Night.
Onder de baseline “New Axe Day & Night. One is suitable for General Audiences. The other is not” verscheen deze halfnaakte dame in een magazine. Wie de foto ongecensureerd wou zien, moest na 21 uur een sms sturen naar een nummer en kreeg dan het ontbrekende gedeelte terug.
Niet alleen fun, maar ook goed gezien: deelnemers zaten immers geheid de hele dag met Axe in hun hoofd.
Made by Lowe Ginkgo.
Via
Axe, Axe Day & Night
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Show, don’t tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen…
Deze reeks voor Texa Allergy Products bewijst dat reclame voor…