← Terug naar de startpagina

Amnesty International maakt intrusieve banner

Ik mag dan nog een online copywriter zijn, ik heb het niet voor banners. 99 % van de banners zijn intrusief. En in 99, 99 % van de gevallen is dat een slechte zaak voor het humeur van je consument en voor het imago van je merk. Maar vandaag stootte ik op die zeldzame 00,01 % banner die onbeschaamd intrusief is en dat volgens mij ook mag zijn. Of ben ik nu te zacht voor de zachte sector?

Made by ServicePlan voor Amnesty International.

Via

,

gepost in Banner Comments

Comments

  1. Bram says:

    Ik denk dat ergernis opwekken bij lezers nooit een goed gedacht is. En deze is vreselijk ergerlijk aangezien je blijkbaar 3 keer moet klikken om de banner te verwijderen. Dat doe je één keer zonder morren, maar een tweede keer ben je geërgerd.

    Ik denk dat alle reclame die je stoort in wat je aan het doen bent, van televisie kijken tot surfen, storend is. Maar het is zo vreselijk moeilijk om op te vallen zonder te storen.

  2. Advertical says:

    eindelijk eens een banner die de aandacht trekt op een creatieve manier!