Famous weet zijn bloggers te paaien. Het reclamebureau stuurde me onderstaande filmpje toe om mijn aandacht te vestigen op de laatste tentoonstelling van het Koninklijk Museum voor Midden-Afrika, dat midden 2012 zijn deuren sluit voor renovatie. Om de allerlaatste expo ‘UNCENSORED. Kleurrijke verhalen achter de schermen‘ in de kijker te zetten, zullen negen Afrikaanse kunstenaars negen dagen lang ingestuurde Facebook-berichten omzetten in Afrikaanse kunstwerkjes. Deze werken zullen vervolgens gedurende de hele renovatieperiode te bezichtigen zijn rond het werfhek van het museum. Het eerste filmpje heeft inderdaad mijn aandacht weten te vangen. Oh, dat grote ego. Ooit wordt het mijn ondergang.
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance…
Securitas lanceert vandaag een sensibiliseringscampagne die smartphone-gebruikers confronteert met onvoorzichtig…
Wat betekenen al die Instagram-foto’s op je tijdlijn nu eigenlijk…